22 Nisan 2012 Pazar

İzmir 17. Kitap Fuarı Mağduresi

Öyle çok yorgunum ki ellerim bile tuşlara zor basıyor. Bugün İzmir Kitap Fuarı'nın son günüydü ve biz de akıllı olarak arkadaşlarla beraber "zaten fuarın son günü kitaplar çok ucuz olur yeaaa" düşüncesiyle son güne kadar bekledik gitmedik ve bugün teşrif ettik malum yere. Aman tanrım o kalabalık o ses o feryat figan nedir öyle Yarabbim!! Kitap aldım almasına ama yemediğim dirsek basılmayan ayak kalmadı o sırada kafada kalmadı tabi . Ayrıca kitapların hiç de ucuz olduğu falan yoktu kimden çıktıysa zaten o fikir. Pehh !Ordan çıkıp benim sevgili kişisinin fikriyle Kıbrıs Şehitleri caddesine daldık orada bir sahaf bulduk ve girdik. O kadar güzel ve huzurlu bir yerdi ki akşama kadar orada oturabilirdim sanırım . Her şey mi eski olur. Her şey ama her şey naftalin kokuyordu resmen o kadar eskiydi ! Tabi bende fırsatı kaçırmayıp fotoğraflamaya başladım ve sanırım 2 saat falan orda kaldık. Hiçbişey almadan çıktık tabii :D Napalım, napalım dedik ve diye diye kordona kadar indik. Hava tam istediğim gibi ne sıcak ne soğuk. Gün batımı falan romantik ortamlar :D Kısacası herşey mükemmeldi bugün ve bok gibi giden hayat karmaşasında bu kadar güzel bir günü nasıl geçirebildiğimize şaşırdım. İlk defa otobüsler, trafik polisleri, yüksek binalar ve korna sesleri yoktu. Baloncular, mısırcılar, çiğdemciler, sevgililer, deniz ve gün batımı vardı. Herşeyi bu kadar çabuk tükettiğimiz bir hayatta bugün hiç geçmek bilmedi.

Sevgiyle ve..

Benden size <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim kısa süre içerisinde okuyup yayınlayacağım. Her yorumunuz için ayrıca mutlu oluyorum <3 :)