3 Nisan 2012 Salı

Avon Spectra Lash

Bu ay uzun zamandır planladığım ama bir türlü hayata geçiremediğim rimel alma düşüncemi sonunda nihayetine erdirdim ! Biraz seçici bir insan olduğum doğru bu yüzden geç kaldım canım yoksa parasızlıktan filan değil yanii :p ( Hakikaten milletin dediği kadar var yaa çok öğrenciyim :D)
Aldığım rimel tam istediğim gibi hem günlük kullanım hemde gece makyajları için ideal ! Avon'un mart-nisan kataloğundaki Spectra Lash maskaradan söz ediyorum. İşte bu:

 Aşağıdaki fotoğrafta rimelin altındaki ayarla istediğiniz kalınlığa ulaşabiliyorsunuz, ben günlük kullanım için 1 ya da 2 yi tercih ediyorum ama fotoğraftaki fırçadaki kalınlık 3 numaraya ayarlanmış hali. Malum rimel dediğin kirpikleri dolgun göstermeli :)

Ayrıca canım Avoncuğum bir de kampanya yapıp rimel alana 150ml göz temizleyici 2TL demiş! Kaçmadı tabi benden onuda kaptım bir de üstüne Colortrend' den 2 tane ruj aldım. Rujlardan 1 alana 2.si bedava.



Rujlar acayip şeker duruyor değil mi? :) Kalp şeklinde olmalarına bayıldım kokularıda çok hoş ayrıca :) Avon bu ay coşmuş ve bizleri de coşturmaya niyetli gibi :) Bence bu fırsatı kaçırmayıp hemen bir Avon temsizlcisi isteyip sizde sahip olun. Avon ' un online sitesinden adresinizi verip size bir temsilci göndermelerini isteyebilirsiniz bu fırsatlar bu kadar ucuz fiyata kaçırmayın derimm <3

Rimel fiyatı: 14,00TL
Colortrend Ruj: 9,40TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim kısa süre içerisinde okuyup yayınlayacağım. Her yorumunuz için ayrıca mutlu oluyorum <3 :)