10 Mart 2012 Cumartesi

Git git trendyol.com ' a git !

Şu aralar trendyol.com ' daki indirimler ve butikler harika gidiyor. İnternet üzerinden alışveriş yapmayı önceki senelerde pek güvenli bulmazdım ki zaten pek de imkanım yoktu. Ama çevremdeki arkadaşlarımın etkisiyle ufak birkaç parça takı almaya başladıktan sonra yavaş yavaş kıyafet ihtiyaçlarımıda internet üzerinden gidermeye başladım. Yani iyice popoyu büyüttüm ! Ama şimdi Allah için siz söyleyin bu soğukta kim üstünü giyincek, mağazaya gidecek, bi parça kıyafet için o lahanavari kıyafetleri soyunacak sonra tekrar giyincek ohooo.. Ha bir de bunun yaz versiyonu var o sıcakta daracık kabinde giyinip soyunup ter içinde kalmakta başka bir eziyet! Ben oturayım, oturduğum yerden alayım bana yollasınlar şekerim aa.. Herneyse, trendyol.com benim gibi üşengeçler için birden fazla mağaza ve marka seçeneğinin çoğu ürününü ayacıklarımıza kadar getiriyor. Bizim gibi sefil öğrenci milletinin alamadığı çoğu ünlü markanın ürünlerinide makul fiyatlarda satışa sunuyor ve bizimde dolaplarımız bayram ediyor. Ben derim ki ilk önce bir göz atın, sonra bağımlısı olacaksınız ;)

SAG: Üye olmak için benim davet kartımı kullanabilirsiniz :)

http://www.trendyol.com/davet/unknow_darkness_6434947

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim kısa süre içerisinde okuyup yayınlayacağım. Her yorumunuz için ayrıca mutlu oluyorum <3 :)