3 Nisan 2012 Salı

Polish Mix - Type 1

Gabrini 394 numaralı mat ojemi aldığımdan beri hiç sevemedim en sonunda bugün ondan "kurtulmak" için çekmecemi biraz karıştırıp yarım kalan Aliz Avien simli ojelerimi buldum. Karışımı gabrini şişesi üzerinde yaptım eşit miktarda olmasına dikkat ederek beyaz simli ve sarı simli ojelerden döktüm ve koyu gül kurusu gibi bir renk elde ettim. Rengimden memnunum ama oje tabi hala tırnağa sürülünce mat görünyüsü veriyor. Mat ojelerden hoşlanmadığım için üstüne bir de cila geçtim ve işte sonuç:



2 yorum:

  1. Gabrinin mat ojelerini hiç sevmem ama bu güzelmiş :)
    Bloguma beklerim bu arada ;))
    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Mat ojeleri genel olarak sevmiyorum ben ama en azından bu şekilde değerlendirebiliyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim kısa süre içerisinde okuyup yayınlayacağım. Her yorumunuz için ayrıca mutlu oluyorum <3 :)