7 Nisan 2012 Cumartesi

I Know That Feel, Bro.

Resimle pek aram olduğu söylenemez ama elimden geldiği kadar iyi çizdiğimi düşünüyorum ama öyle aman aman bir ilgim alakam yoktur yani. Sadece ufak tefek karikatür, komik resimler falan çizer geri işime bakarım. İnternette dolanırken Chris Gerringer'in " I know that feel,bro" serisini gördüm ve gerçekten çok hoşuma gitti. Tam benlik bişeye benzediği kesin dedim ve bi koşu caddeye gidip yaklaşık 15-20 tane renkli A4 kağıdı alarak ilk adımımı attım. En kısa zamanda çizmeye başlıycam ve "eserlerimi" sizlerle paylaşıcam. Bekleyin, pişman olmayacaksınız ;) (oladabilirsiniz ama :D)

Chrisciğimin seriden birkaç resmi ;






1 yorum:

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim kısa süre içerisinde okuyup yayınlayacağım. Her yorumunuz için ayrıca mutlu oluyorum <3 :)