7 Nisan 2012 Cumartesi

Lilimini'nin Çekilişi

Oyuncaklara bayıldığımı bir kez daha söylemeliyim ve ne şanstır ki bu hafta iki eğlenceli çekilişe aynı anda denk geldim. Biri neşeli oyuncakların çekilişiydi bu behsedeceğim ise Lilimini'nin çekilişi. Eskiden barbie bebeklerin çok pahalı olduğu zamanlarda evin bahçesindeki killi toprakla ufak ufak yaptığım bardakları, tencereleri hatırladım bu çekilişi görünce. Onları güneşe koyup kurumalarını bekleyişim ve biraz oynadıktan sonra kötü komşu kızının gelip hırpalaya hırpalaya oyuncaklarımı çatlatıp un ufak edişini hatırladım. İşte Lili bana bu çocukluğumun iyi kötü anılarını hatırlattı ve hemen çekilişe katılmaya karar verdim :)

Bunlarda o tatlı sevimli kil oyuncaklar ;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim kısa süre içerisinde okuyup yayınlayacağım. Her yorumunuz için ayrıca mutlu oluyorum <3 :)