10 Nisan 2012 Salı

Blogumu izleyenler, takipçisi olanlar ya da sadece bakıp geçen, takip etmeye değer bulmayan sevgili okuyucularım,

Bundan 2 ya da 3 ay önce D&R'da kitaplara bakarken birkaç tane Blog sahibi, Twitter sahibi insanların kitap çıkarttıklarını gördüm. Alıp biraz kurcaladım ve neden ben de yapmayayım ki dedim. Tabi gelip o gün açmadım blogumu, biraz girişken bi insan değilim ve cesaret edemedim açıkçası. Öncelikle çok sağlam konular bulmalıydım ve benim blogum benim hayatımda olan herşeyi kapsamalıydı. Makyaj malzemelerim, okulum, he rgün çektiğim yol çilem, sevgilim, arkadaşlarım, sıkıntılarım, neşem... Bütün bunların dahil olcağı bi blog yaratmaktı amacım. Belirli bir kategoriye sığdıracak olsak " hayat" olmalıydı adı. Başlarken çok tedirgindim, çünkü çok farklı insanlara ulaşmak istiyordum, yaşadığım ülkenin dört bir yanındaki insanları tanımak istiyordum. Ama nasıl beni okumalarını sağlayabilirdim bilmiyordum, hala da bilmiyorum. Tek bildiğim emeksiz ekmek olmaz. Sabırla yazılarımı yazmam ve daha çok insana ulaşmam lazım. Onların fikirlerini almam lazım. Bu yüzden dilerim beni anlarsınız ve arkadaşım olursunuz. Blogumun takipçisi olup beni yalnız bırakmazsınız umarım. Belki arkadaşlığımız ilerde -erkek arkadaşımla başardığımız gibi-reel boyuta taşınır. 

Sevgilerimle, benim gizli okuyucularım. Gösterin yüzünüzü bana :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim kısa süre içerisinde okuyup yayınlayacağım. Her yorumunuz için ayrıca mutlu oluyorum <3 :)