11 Nisan 2012 Çarşamba

She Nail Sugar Pembee

Pembeyi severim ama koyu tonlarının tenime daha çok yakıştığını düşünüyorum :P Bugün tırnaklarımdaki oje She. Numarası malesefki yok :( Ama elinizde bulunan koyu pembe, biraz mor ve altın ve gümüş simli ojeleri karıştırarak bu rengi elde edebilirsiniz ya da hemen bir kozmetikçiye koşup ojeleri karıştırarak bu rengi bulabilirsiniz. Tırnakta çok hoş bir görüntüsü var çünkü ve çok çabuk sürülüp ondan daha çabuk kuruması tam bana göre :)

Ufak not : Lütfen kayıtlarımın altına yorumlarınızı bırakın, böyle sanki kendim yazıp kendim okuyomuş gibi oluyorum. Beğenip beğenmedikleriniz, fikirleriniz benim için değerli :)






Bu arada aman dikkat kızlar,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim kısa süre içerisinde okuyup yayınlayacağım. Her yorumunuz için ayrıca mutlu oluyorum <3 :)