5 Nisan 2012 Perşembe

Kafaya Dank Eden 1

Genellikle spordan uzak duran biri olarak ( sanki çok zararlı bişeymiş gibi :D) sporun çoğu faydasını da adım gibi bilmekteyim. Ama gel gör ki olmuyor, hani evde yatıp kahve keyfi yapmak varken kim giyinip çıkacak dışarı haldır haldır yürüyecek, koşacak, bisiklet sürecek vs. ama aksi halde de yapmazsam ilerde halim harap. Benim akranlarım fıldır fıldır yürüyüverecekken ortalıkta ben bi suyu torunumdan isterim herhalde. İşte tüm bunlar için artık spora bi yerden başlamaya karar verdim. Başlamak bitirmenin yarısıdır! Bu sabah oturdum ve yaşım için en uygun sporu araştırmaya başladım. Okulum olduğu için dzenli spor salonlarına ne gidecek zamanım ne de yatıracak param var bunun için araştırmalarım sonucu düzenli 2 saat yürüyüş ve ev egzersizlerinin bana uygun olduğuna karar verdim. Yürüyüş yaparak vücudumuzun her organını harekete geçirebiliyoruz ve tabiki bacaklar ve kollar başta olmak üzere basen bögesini daha sıkı hale getirebiliyomuşuz. Benim basen bölgemde problem yok ama daha sıkı olmasınıda isterim tabiki. Artık evde yatmaya son kızlar! Doğa, ormanlar, vahşi hayat, sörvarvıy( by nihat doğan) bizi bekliyor !! Ha bir de iyi haber için ;

Bir tık, bir tık !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim kısa süre içerisinde okuyup yayınlayacağım. Her yorumunuz için ayrıca mutlu oluyorum <3 :)