3 Mayıs 2012 Perşembe

Saat 19:37

Gün batımı ayrıdır bu şehirde, akşamüstü rüzgarı otobüsün camından vururken yüzüme kulağımda şarkım, düşündüğüm bugüne kadarki pişmanlıklarım, çoğunlukla aptallıklarım,azınlıkla fırsatlarım. Elime geçmeyen hiç elimde olmayacak fırsatlarım ama yinede söyledim eğer geçmişi değiştirme fırsatımız olsaydı neleri değiştirirdim diye. O kadar çok ki sanırım karar veremeyip yine her şeyi aynı bırakırdım. - Binalardan kurtulup sahil yoluna çıktı otobüs daha sonra ve şimdi deniz kokusu da vardı rüzgarda ciğerlerimi dolduran. O pişman olduğumuz şeyler bizi buralara kadar getirdi eminim, biliyorum. Hayatın bir örgü modeli olduğunu düşündüm, en doğru modeli çıkarmak için kaç defa hata yaptığımı, modeli bilmeden aslında örgüye başladığımı fakat tek farkın söküp tekrar öremediğimi . Yolum sürerken evime doğru ben peanuthood, bu isim benim kim koydu kendim kim beğendi biriciğim, size bunları yazdım içimden geçen elimden dökülen, sanalın dünyasında bir toz tanesi kadar derinlere süzülen okuyan sizleri düşündüren..


Sevgilerle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkür ederim kısa süre içerisinde okuyup yayınlayacağım. Her yorumunuz için ayrıca mutlu oluyorum <3 :)